?

Log in

No account? Create an account

(no subject)

Jul. 4th, 2012 | 05:31 pm

listening to the sound of insanity on the brink of my own selfish demise
screams, muffled and drowned and i wear a smile as my disguise
weary, weak & broken i no longer have the will to continue

bwahahahaha

Jul. 4th, 2012 | 03:08 pm

oh man, Nat

Remeber its not across the street but across the road. . . .

Dec. 16th, 2011 | 05:59 am

Says Nick. He always makes me feel better. Bastard, lol. I juz have to get past these obstacles. School is the shit. I am kinda suprised how well I do on the norm. I would be phenomal if I put forth more effort. I need to put forth more effort.
I saw my old bus driver the other day. It was good to see him. Still so nice =) he was adorable and admitted to havin a crush on me. Lol! Oh em gee =) So I tell my wonderful bff about this n bff tells me he better get in line! Whaaaat? Lol so crazy I tell ya. Very flattered though.

Oh em effin gee

Dec. 9th, 2011 | 11:10 am

I am on stress overload i juz wanna disappear

today was the beginning of another chapter

Aug. 19th, 2011 | 12:49 am

First day of school! Holla! Art Institute baybay! I am gonna be an awesome chef!

what the eff man....

Jul. 24th, 2011 | 03:30 am

Wowzerz! Soo many changes. I feel so free. =) I learned a lot fro the mart but I know my decision was the best decision I ever made. If u can't talk to me like a effin human, I am out. Chucked the D'z n bounced. The thing that sucked the most is knowin I hurt people leaving. Brandi cried. Awwwww. =( I abandoned Nick and so my Bff bounced too. Lol I thought that foo was lying when he said he left.he wasn't. Thatz my BFF. Package deal he said. Guess he was tellin the truth lol =). I am soooo excited I start school in Aug. I am a AI student! Hell yeah sucka!! The next three years are gonna be intense but I got this. I am ready to do this. There is sooo much I wanna say but I'm lazy lmao. Bbl.

hmmmmmm my brain is going a mile a sec

Feb. 28th, 2011 | 10:34 am

U know that I want u.......whaaaaaaat??!
I missed u........whaaaaat??!

(no subject)

Feb. 19th, 2011 | 10:02 am

March of dimes brunch was awesome. I flippin cried lol. I am such a baby. I am grumpy today. I have no idea y. Nick came and applied lol he is kooks but awesome. Blah blah blah. Was asked to work tomorrow and I am sleeeeeeepy. Flippin ay if it wasn't for desi or jas I would be like efff noooo!!

u know u do u kill me well. u like it too n i can tell.....

Feb. 16th, 2011 | 06:17 am
music: brand new

So cut my wrist n black my eyes.....

Man pandora is the shit. The endless music feed to my ears. Louis Armstrong, Frankie Valli, 2pac, My Chem, TBS, Incubus, BOTDF, Eart Wind n Fire, Prince.......oh em gee so many. I pee a lil thinkin bout it. March of Dime brunch today. I am team capt Jas is district capt. I closed last night for the first time in months and still got out at 10:05. I flippin rock. 221 sywr and 3 cc fuck em. I know my potential.....just sayin.b

(no subject)

Feb. 14th, 2011 | 06:40 pm
music: brand new

And so I say I haven't heard from Kurt and boom there he is. Lol. Awesomeness yo.that's my buddy yo. I wouldn't be where I am now without that sucka. My bus driver is adorable he wished me a happy vday. Cata got me a balloon adorable. I got my bitches candy Desi n Carolina. Can't wait to see my babe. Sucks we both work but we don't need no. Holiday to prove our love. Nicholas text me bright n early that was cool. He has been a really good friend this time around so serious. Haven't talked to mosh too many emotions. He needs to figure himself out before we can be friends. Life is good yo.